יום שבת, 26 במאי 2012

יוגה בחיי היום יום שלי - סדנאות

בשבילי יוגה היא מירכוז ונחת לגוף.
אני לא נוהגת לתרגל יוגה באופן קבוע, שיגרת יום יום מזינה אותי בשלל תירוצים איכותיים להימנע מתרגול קבוע, אך בכל פעם שאני מתרגלת אני מודה.
יש לי חברה שלומדת בקורס הכשרת מורים ליוגה השנה, עוברת סדנאות יוגה לרוב עם המורים השונים.
לעיתים כדי שהיא תוכל להתאמן על ההנחיה שלה ואני וחברים נוספים נוכל לתרגל יחד יוגה, אנחנו נפגשים והיא מעבירה לנו שיעורי יוגה - . התירגול איתה פתח לי שער ליוגה (לפני כן לא אהבתי יוגה). מה שחיבר אותי ליוגה, היה שבסוף השיעור, כאשר מבצעים את תנוחת הגופה המסיימת כל תרגול- היא תמיד מסבירה שבזמן תנוחת הגופה עלינו להרפות לחלוטין כדי לאפשר לידע ותבונה שנפתחו במהלך התרגול להיטמע בגופינו, במערכת הרגש ובמיינד. היא עוררה אותי להיות מודעת להתליך ההטמעה, מה שעורר אותי להיות מודעת לתבונה ולידע הנפתח במהלך כל תרגול.
התנוחות האלו שאותם אנו מתרגלים אלו תנוחות שמזינות את גופינו ומרפאות אותו. עוצמת התנוחות היא כה רבה, בשבילי זה מעין שרשרת שירי תפילה - כמו שכל שיר תפילה טעון באנרגיה ובהתכוונות של האנשים הרבים ששרו אותו לאורך השנים, כך גם כל תנוחה - טעונה בידע, ביציבות, בחכמת הטבע. 

בנוסף אני מאד שמח להמליץ לכם על מרכז יוגה חיפה - מרכז נאיה יוגה שנהיה הבית של כל מי שמתעניין ביוגה באזור חיפה לב הכרמל הקריות והמפרץ. המקום מנוהל על ידי מרדכי בן דוד ומהווה פריצת דרך בלב חיפה עם עושר סדנאות ומורי היוגה שמנחים בו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה